رانيا محمود ياسين تحاول العودة للأضواء من خلال مهاجمة زينة!

  • تاريخ النشر: الخميس، 03 مارس 2016
رانيا محمود ياسين تحاول العودة للأضواء من خلال مهاجمة زينة!
مقالات ذات صلة
رانيا محمود ياسين
صور رانيا محمود ياسين تعود للأضواء بهذه الإطلالة
صورة رانيا محمود ياسين في الطفولة..هل تغيرت ملامحها؟

في تعليق لرانيا محمود ياسين على تغيير اسم عمل النجمة زينة في رمضان القادم، كتبت ابنة الفنان الكبير محمود ياسين تدوينة غريبة على حسابها على فيس بوك.

شاهدي أيضاً: شاهدوا الفيديو الصادم الذي تسبب في طرد رانيا محمود ياسين من قناة العاصمة

رانيا محمود ياسين قالت في تدوينتها: "عمري ما شفت ناس تغير اسم مسلسل علشان تربطه بحياه الممثله الخاصه متاجره رخيصه اوووي علي فكره يا زينه".

 

عمري ما شفت ناس تغير اسم مسلسل علشان تربطه بحياه الممثله الخاصه متاجره رخيصه اوووي علي فكره يا زينه

Posted by Rania Yassin on Wednesday, March 2, 2016

وعلى ما يبدو، تلقت رانيا محمود ياسين الكثير من الانتقادات على كلامها لتعود وتكتب تدوينة أخرى قالت فيها: "اصدقائي الأعزاء طبعا الخلاف لايفسد للود قضيه بس اي حاجه غلط خالص بطلت اقول لابلاش أحسن فلان يزعل احسن يفكروا اني متغاظه منهم هيقوله دي منفسنه المرحله دي انتهت خلاص من حياتي الغلط هقوله ومش هيفرق معايا حاجه لأن الساكت عن الحق شيطان اخرس وكمان الدوري الإعلامي كمان بيجبرني علي كده فمعلش محدش يقولي أراك بقت انفعاليه لا ارائي بقت أكثر صراحه".

 

اصدقائي الأعزاء طبعا الخلاف لايفسد للود قضيه بس اي حاجه غلط خالص بطلت اقول لابلاش أحسن فلان يزعل احسن يفكروا اني متغاظ...

Posted by Rania Yassin on Thursday, March 3, 2016

المؤكد أن رانيا محمود ياسين ليست متابعة جيدة للأخبار الفنية فقد خرج كاتب عمل الفنانة زينة، السيناريست محمد صلاح عزب، إلى الإعلام وأكد أنه هو كان صاحب القرار في تغيير اسم المسلسل من "بوابة جهنم" إلى "أزمة نسب" بالإضافة إلى تأكيده أن قصة العمل لا تمت بصلة لقضية نسب توأم أحمد عز. فهل هي محاولة لجذب الأضواء إليها؟