زينة توسطت للصلح بين تامر حسني وبسمة بوسيل

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 17 نوفمبر 2020 آخر تحديث: الأربعاء، 18 نوفمبر 2020
زينة توسطت للصلح بين تامر حسني وبسمة بوسيل
مقالات ذات صلة
صور تامر حسني وبسمة بوسيل في زيارة خاصة في بيروت!
صورة تالية ابنة تامر حسني وبسمة بوسيل
بالفيديو: هذا ما قالته بسمة بوسيل عن تامر حسني قبل الزواج!

بعد إعلان المطرب تامر حسني الصلح مع زوجته بسمة بوسيل التي كانت ذكرت قبل أيام انفصالهما، خرج في منشور ووجه الشكر للفنانين الذين تدخلوا في الصلح بين كلاً منهما.
وذكرت مواقع إخبارية عن لسان مقربين من الفنان تامر حسني، أن الفنانة زينة كانت بين النجوم الذين  توسطوا للصلح بين كلاً من تامر حسني وزوجته.
حيث أن زينة قامت بزيارة بسمة في منزلها وأقنعتها بالتراجع عن قرار الطلاق، كما تحدثت مع تامر، وكانت فكرة بوست الاعتذار الذي قام تامر بنشره أمس فكرتها.
وتربط زينة صداقة قوية مع تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل.
وكتب تامر حسني في رسالته:" بسمة حببتي للاسف انتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي الي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة .. المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي و ام ولادي .. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير".
وتابع :"ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميدي طب حتي يكلمه الاول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون او في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للاسف انتي عرفى ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتهلصي من فكرة انك تسمعيهم"
واختتم:" ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفغلا انا بشكر كل الناس والفنانين اللس سعوا في الخير لينا.. متهورة بس بحبك".

زينة توسطت للصلح بين تامر حسني وبسمة بوسيل