بعد السخرية منها... صورة شقيقة أوس أوس تكشف سر عدم ابتسام زوجته في حفل الزفاف

  • تاريخ النشر: السبت، 24 سبتمبر 2016
بعد السخرية منها... صورة شقيقة أوس أوس تكشف سر عدم ابتسام  زوجته في حفل الزفاف
مقالات ذات صلة
رسالة غاضبة من أوس أوس بسبب زوجته
فيديو سارة سلامة وشقيقتها تغنيان في حفل زفاف أوس أوس
فيديو تصرف غير متوقع من أوس أوس بعد إحراج زوجته له أمام الجميع

انطلقت العديد من العبارات الساخرة تعليقاً على صور حفل زفاف الفنان الشاب محمد أسامة الشهير بـ "أوس أوس"، بسبب صور زوجته التي لم تضحك في معظمها على الإطلاق.

شاهدي أيضاً: فيديو وصور رقص النجوم في حفل زفاف أوس أوس نجم مسرح مصر وجمال العروس يخطف الأنظار

شقيقة أوس أوس خرجت عن صمتها لتسكت ألسن الساخرين وتكشف حقيقة الأمر، ولماذا لم تضحك زوجة شقيقها في أي من صور حفل الزفاف، وذلك عبر كتابتها لمنشور توضيحي عبر حسابها الشخصي على الفيس بوك.

إيمان شقيقة أوس أوس كتبت: "أولا العروسة مش كئيبه بالعكس دي أطيب خلق الله ونعمه من ربنا أنه رزقنا بيها في أسرتنا الفكرة أن البنت استلموها تصوير من وهي في غرفتها لحد 2 بليل طبيعي هتفرهض ومش هتعرف تواصل الضحكة لآخر صورة".

وأضافت شقيقة أوس أوس قائلة: "الصور بتاعه الفلوس تعمل كل حاجه والجو القلش ده مجرد هزار من الناس ده ميديش اي حد الحق في أنه يدخل ويتفلسف ويقول دي اتجوزته ليه.. ولا هو اتجوزها ليه مش أول اتنين حلوين يتجوزوا يا جدعان .. الأهم بقى في ناس كتير من حبايب وقرايب وأصحاب زعلانين جداا انهم متعزموش بس بجد والله الموضوع كان محكوم جداا بعدد معين ودي قوانين الفندق نفسه ولازم نلتزم بيها ونعتذر جداا والفرحه كانت نقصه وجودكم كلكم ".

وتابعت شقيقة أوس أوس قائلة: "آخر حاجه ياريت كل واحد بيحب أوس أوس يدعلوا هو ورويدا بالخير ويجعل أيامهم سعيده واللي مبيحبهوش خليك في حالك وبلاش صور واي هزار سخيف".