زوج شيماء سيف يعايدها في عيد ميلادها بطريقة غير متوقعة خطفت القلوب

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 06 أغسطس 2019
زوج شيماء سيف يعايدها في عيد ميلاد بطريقة غير متوقعة خطفت القلوب
مقالات ذات صلة
زوج شيماء سيف يسخر من وزنها الزائد بطريقة غير متوقعة!
فيديو هنا الزاهد تحتفل بعيد ميلاد شيماء سيف بطريقة كوميدية للغاية
شيماء سيف

فاجأ المنتج محمد كارتر متابعيه بمعايدته غير المتوقعة لزوجته الفنانة شيماء سيف على حسابه على انستقرام، وكلماته الرومانسية عنها في عيد ميلادها.


زوج شيماء سيف نشر صورة لطفلة أمام تورتة ووضع صورة زوجته على جسم الصغيرة، وعلق على اللقطة الغريبة ليؤكد للجميع أنه يرى زوجته طفلة حتى مع تقدمها في العمر، فهي بالنسبة له زوجته وابنته وصديقته وأمه.

وكتب زوج شيماء سيف معايدة لافتة في عيد ميلادها ليقول: "الصورة دي متاخدة سكرين شوت من عيني أنا شايف شوشو كده، ومش هتكبر عمرها في نظري لأنها مش مراتي وبس دي بنتي اللي انا مبسوط وفرحان بيها بشوفها في نومها طفلة وبشوفها في زعلها طفلة وبشوفها في ضحكتها طفلة النهاردة عيد ميلاد بنتي وبنوتي وحببتي وصحبتي واختي ومراتي وامي النهاردة.

أضاف محمد كارتر في رسالته لزوجته شيماء سيف: "ربنا جابلنا هدية علشان تسعد الوطن العربي كله بخفة دمها وضحكتها اللي بتداوي القلوب وبتعالج الناس من الاكتئاب اسعد لحظة في حياتي لما بلاقي حد كاتبلك انا كان عندي اكتئاب وخفيت علي ايدك لأن الاحساس ده بجد كان عندي قبل ما اعرفك كنت بضحك وبهرج بس لما كنت بقعد مع نفسي بكتئب".

تابع زوج شيماء سيف حديثه: "دلوقتي انتي سبب الضحكة وسبب النفس اللي بتنفسه بحبك يا اغلي من عمري كل سنة وانتي في قلبي وفي حضني وربنا مايحرمني منك ابدا".

ومن جانبها ردت شيماء سيف على رسالة زوجها الرومانسية في عيد ميلادها لتقول له: "أنت حبيبي وحب عمري كله ربنا ميحرمنيش منك أبدا".