الأناقة واللمسات الناعمة عنوانها: أجمل إطلالات دنيا سمير غانم في الصيف
تاريخ النشر: : الإثنين، 04 سبتمبر 2023 آخر تحديث: : الثلاثاء، 17 أكتوبر 2023

الأناقة واللمسات الناعمة عنوانها: أجمل إطلالات دنيا سمير غانم في الصيف

تميزت إطلالات دنيا سمير غانم في الصيف  بالبساطة والأناقة حيث ابتعدت عن المكياج واعتمدت على جمالها الطبيعي.. شاهدي معنا أجمل إطلالات دنيا سمير غانم.

 نشرت دنيا سمير غانم العديد من الصور التي وثقت لحظات هادئة من رحلتها الصيفية مع أسرتها، فظهرت في واحدة من الصور بشكل طبيعي للغاية بدون مكياج وشعر كيرلي واعتمدت في هذه الإطلالة على فستان أصفر طويل ناسب إطلالتها البحرية.

دنيا سمير غانم وزوجها

 وخلال الصيف حضرت دنيا سمير غانم برفقة زوجها الإعلامي رامي رضوان الكثير من المناسبات مع زوجها ومنها إطلالة اعتمدت فيها على اللون الأسود ونسقته مع مجوهرات ناعمة.

 وتفاعل الجمهور مع إطلالات دنيا سمير غانم في تعليقات منها: "الجمال الطبيعي اللي صار نادر الوجود.. منورة فنانتنا الحلوي دنيا جميل جدا إنك إنسانة على طبيعتك دايما بتتألقي في المناسبات وبتقي على طبيعتك في صورك مع أهلك وبتشري صورك من غير مكياج من غير ما تخافين أنت طبيعية مثل أي بنت عربية وبتتعاملي بسنك وإنك ست مصرية عادية مش إنك فنانة". "يا عيني على جماله يا أخواتي .. ما شاء الله تبارك الخلاق فيما خلق سمراء وسمارك زين والخد ناعم .. أموت فيكِ وكمان بقيتي سمراء الصراحة انهبلت أحِبك حبيبتي  وهذين قلبين ينبضان بحبكِ".

وأضاف متابعون في تعليقاتهم: "بس يارب ي دودي تنزلي كل يوم صورة متغبيش عننا أبدا تاني ونبي"، "ياريت كل يوم تدلعينا بصورة جديدة عشان كنتي وحشتينا أوي بجد والله والله"، "حلاوة وجمال وطلة تفرح القلب يا قلبي ما شاء الله عليكي .. الوحيدة اللي ما بتشغلش بالها بالمكياج على البحر وإنها تعمل عرض أزياء، ربنا يديم عليك بساطتك وهدوءك في كل شيء أنا بحس كأنك بنتي".

إطلالات دنيا سمير غانم في موسم الصيف كانت مختلفة ومتنوعة.. اختاري من بين الإطلالات التي عرضناها لك في هذا الفيديو الإطلالة الأكثر جمالا التي تناسبت مع ذوقك.

 كما نشرت دنيا سمير غانم مجموعة من الصور التي ظهرت فيها بإطلالات مختلفة واحتفلت مع زوجها بعيد ميلاده معلقة: "كل سنة وأنت طيب يا حبيبي وربنا يوفقك دايما، ويكافئك على قد تعبك ومجهودك وحبك لشغلك وأهلك واحترامك لكل الناس وإحساسك إنك دايما عايز كل حاجة تبقي أحسن، وعمري ما هنسي آد ايه وقفت جنبي في أصعب أيام حياتي، ربنا يخليك لينا".

المزيد: