زوجة يوسف الشريف تغادر مكان التصوير بعد تعرضها لموقف صعب لم تتحمله

  • تاريخ النشر: الجمعة، 12 يناير 2018
انجي علاء
مقالات ذات صلة
ورود وشموع...زوجة يوسف الشريف تحتفل برومانسية بعيد ميلاده
يوسف الشريف ينشر صوراً من جلسة تصوير جديدة مع زوجته
بعد تحريف كلامه: زوجة يوسف الشريف تهاجم منتقديه برسالة مباشرة

تعرضت انجي علاء زوجة الفنان يوسف الشريف لموقف صعب في مكان تصوير فيلم زوجها الذي يحمل اسم "بني آدم"، لتضطر على الفور مغادرة الموقع وعدم استكمال عملها.

شاهدي أيضاً: خاص فيديو يوسف الشريف وزوجته يكشفان عن الكثير من أسرارهما

انجي علاء زوجة يوسف الشريف كشف عبر حسابها على الفيس بوك، عن سبب مغادرتها لمكان التصوير بشكل مفاجئ، كاشفة لمحبيها إنها تعرضت للسرقة.

وقالت زوجة يوسف الشريف إنها فوجئت بتعرضها للسرقة في الوقت الذي كانت منشغلة فيه بالتصوير، وعلى الرغم أن المسروقات ليست باهظة الثمن إلا إنها مصدومة لأن ما سرق منها أشياء عزيزة على قلبها، ولا يمكن أن تعوض أبداً.

وكتبت انجي علاء على حسابها على الفيس بوك لتقول: "واحد اتسبب في سرقة حاجة خاصة بيا بحبها امبارح في التصوير..الموقف ده بجد ضايقني اوي مع اني ياما اتعرضت لضغط في الشغل واستحملت كتير بس عمري ما حسيت اني مش قادرة أكمل اليوم زي امبارح".

انجي علاء زوجة يوسف الشريف تتعرض للسرقة
وأضافت انجي علاء قائلة: "الشخص ده مفرقش معاه حاجتي وشافها تافهه ومش مشكلة انها تتسرق ولا اللي كان السبب اعتذر انه اتسبب في ضياعها وانه مصنش الامانة لانها مش حاجة قيمة بالنسبة له فعادي انها تتسرق بس انا بالنسبة لي قيمتها مش في سعرها..وصعب الاقي زيها تاني ومستحيل حاجة تانية تعيد الذكري اللي مرتبطة بيها".

وتابعت انجي علاء حديثها لتقول: "علي فكرة انت مش لازم تسرق عربية عشان تبقي حرامي.. ممكن تسرق قلم وتبقي نفس الحرامي ويبقي لصاحبه أهم حاجة عنده وتبقي ارتكبت ذنب من الكبائر مش خاضع لتفسيرك المادي السطحي.. بصراحة كم الاستهتار والإهمال اللي الواحد بيشوفه حاجة بقت صعبة اوي وربنا يعينا ويهدي الجميع..الحمد الله".