صورة إنجي وجدان تفاجئ جمهورها بخسارة وزن كبيرة

  • تاريخ النشر: الأحد، 10 سبتمبر 2017
صورة إنجي وجدان تفاجئ جمهورها بخسارة وزن كبيرة

شاركت الفنانة إنجي وجدان جمهورها بصورة حديثة لها على حسابها الرسمي على موقع وتطبيق إنستجرام.

وفاجأت إنجي وجدان جمهورها بصورة حديثة لها، ظهرت فيها بخسارة وزن كبيرة، بعد الوزن الكبير الذي اكتسبته خلال فترة حملها لابنها الوحيد "إسماعيل"، بعدما كانت قد فقدت وزنها بشكل كبير للغاية قبل الحمل والولادة، وتحاول حالياً العودة إلى وزنها القديم.

علقت إنجي وجدان على الصورة بتدوينة طويلة، كشفت فيها أنها لم تكره شكلها عندما اكتسبت هذا الوزن بسبب الحمل، موضحة أن بسبب هذا الوزن أنجبت ابنها الوحيد.

شاهدي أيضاً: صورة متابعو إنجي وجدان يتغزلون في جمال والدتها

قالت إنجي وجدان خلال تدوينتها "ده انا من سنة بالضبط بالفستان المخطط و ده انا دلوقتي بالفستان الطوبي. خسيت كتير بس مش علشان حد علشان نفسي بس. و ده مش معناه اني مكنتش حابة نفسي العكس انا كنت حابة نفسي لان وزني ده كان بسبي ان خلفت احلى اسماعيل في الدنيا . عايزة اقول لكل بنت تخنت في الحمل انت جميلة و عملتي احلى حاجة ممكن اي واحدة تعملها انها تحمل و تكون جواها طفل جميل. ملكيش دعوة برأى الناس خليك حاسة بكل حاجة حلوة. و انت لو عايزة تخسي علشان انت بس، هتقدري. الحياة احلى و اسهل من اننا نعقد نفسنا علشان شوية ناس تافهة و فاضية و سطحية. لو هتخسي اعملي كده لنفسك و صحتك مش علشان جوزك و لا طنط الي شافتك و اتخدت انك تخنتي قوي كده ازاي. اتبسطي و حبي الحياة هتعيشي مبسوطة سواء تخنتي و لا خسيتي".

إنجي وجدان تنشر صورتها قبل وبعد فقدان الوزن

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار