فنانة شهيرة تضطر للاعتذار لزوجة محمد صلاح بعد استفزازها العلني لها!

  • تاريخ النشر: الجمعة، 27 أبريل 2018
سما المصري تعتذر لمحمد صلاح وزوجته

اعتذرت الفنانة سما المصري لنجم نادي ليفربول اللاعب محمد صلاح وزوجته وكل محبيه، عما بدر منها في الأيام الماضية بعد أن طلبت الزواج منه علناً أمام الجميع.

شاهدي أيضاً: فيديو تعرفوا على زوجة محمد صلاح في أقل من دقيقة واحدة

وجاء اعتذار سما المصري للاعب محمد صلاح وزوجته، بعد أن دخل عمدة قريته في اتصال هاتفي في برنامج الإعلامي جابر القرموطي الذي سأله عن رأيه في مسألة طلب سما المصري الزواج من ابن قريته محمد صلاح، ليرد عليه قائلاً: "لا تعليق".

وكتبت سما المصري رسالة طويلة تعتذر فيها من محمد صلاح وزوجته وكل محبيه على طلبها للزواج منه علناً، إذا كان الأمر سبب لأي شخص حرج، مؤكدة على أن المسألة برمتها مزاح ولم تتخيل أن يتم تداولها على نطاق واسع ليصل للإعلام.

سما المصري تضطر للاعتذار من زوجة محمد صلاح بعد أن استفزتها علناً!
وقالت سما المصري في رسالة الاعتذار لمحمد صلاح وزوجته: " شفت برنامج جابر القرموطي وسمعت مداخله عمدة (نجريج) قرية النجم محمد صلاح   ولما سأله الاستاذ المبجل القرموطي عن رأيه في إشاعة طلب زواج سما المصري من محمد صلاح   رد العمده وقاله ( لا تعليق).. وكان باين من صوته انه زعلان.... بص ياعمده حقك عليا وحق صلاح ومراته علي راسي بجد وحق أهل أعظم لاعب في العالم علي راسي بجد وحقكم كلكم عليا أنا والله عمري ماتوقعت ان الموضوع يوصل للدرجه دي أبدا ... انا حسيت بحاجه وقولتها عندي هنا ع الصفحه".

وأضافت سما المصري: "ياحضره العمدة صلاح حبيبنا كلنا مش حبيبي انا بس ولو لو زعلك انت ولا حد من اهله فأنا مااقدرش علي كده ابدا ووعد اني مش هانزل اي بوست تاني يخص صلاح او يخصني عشان مااجرحش مشاعر حد".

سما المصري تعتذر من محمد صلاح وزوجته وكل محبيه

وتابعت سما المصري: "انا طلبت الجواز عادي وماكنتش فاكره ان الموضوع هيزعل ناس واهل بلده كده...حق كل قريه نجريج علي راسي وحق صلاح ومراته علي عنيا...انا بجد اسفه ارجوكم اقبلوا اسفي واعتذراي واعتبروني كنت باهرج وانا انسانه مجنونه ومريضه... صلاح دا احسن حاجه حصلت في مصر وربنا يخليه لمراته وبنته واسرته ويخليه لمصر كلها...انا آسفة بجد وآسفة لكل اللي بيحبوه كمان".