صور: أبناء مشاهير شاركوا آبائهم فرحتهم في حفلات زواجهم

أوس أوس يخطف قلوب محبيه في أول ظهور له بعد وفاة نجله

بعد حذفها: شريف منير يعيد نشر صورة بناته وإجراء قضائي ضد المتنمرين

  • الخميس، 11 يونيو 2020 الخميس، 11 يونيو 2020
بعد حذفها: شريف منير يعيد نشر صورة بناته وإجراء قضائي ضد المتنمرين

تعرض الفنان شريف منير لهجوم شديد وانتقادات واسعة له ولابنتيه الصغار، بعد نشر صورة شخصية لهم في حسابه الشخصي على موقع إنستقرام، وهو ما دفعه لحذفها إلا أنه أعاد نشرها مرة أخرى وكشف عن إجراء قضائي ضد المهاجمين.

وقال شريف منير في تعليقه على الصورة التي أعاد نشرها: "أنا إمبارح نزّلت صورة لبناتي ( الصغيرين ) ولقيت تعليقات من ناس سافلة و مريضة .. جرحوني وجرحوا بناتي .. وتحت ضغط من بناتي ووالدتهم .. طلبوا منّي أمسح الصورة.. فمسحتها .
لكن أنا نزّلتها تاني لإن شوية الهمج المتخلّفين دول مش هما إللي هيحددوا أنشر إيه و ما أنشُرش إيه .. و أي حد هيكون على أي صفحة تخُصّني .. لو تعدّى حدوده .. هتاخد الإجراء القانوني ضده .. إللي بيوصل للسجن أحياناً".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

أنا إمبارح نزّلت صورة بناتي ( الصغيرين ) ولقيت تعليقات من ناس سافلة و مريضة .. جرحوني وجرحوا بناتي .. وتحت ضغط من بناتي ووالدتهم .. طلبوا منّي أمسح الصورة.. فمسحتها . لكن أنا نزّلتها تاني لإن شوية الهمج المتخلّفين دول مش هما إللي هيحددوا أنشر إيه و ما أنشُرش إيه .. و أي حد هيكون على أي صفحة تخُصّني .. لو تعدّى حدوده .. هتاخد الإجراء القانوني ضده .. إللي بيوصل للسجن أحياناً .

A post shared by Sherif Moneer (@sherifmoneerofficial) on

وأكد شريف منير على أنه بالفعل أخد نسخة من التعليقات التي هاجمته وتعدت على بناته وخصوصيتهم وتسببت في أذى نفسي لهن، وأنه سيتخذ ضد أصحابها إجراء قانوني".

شريف منير

 

وكشف شريف منير عن طلب بناته وزوجته له بحذف الصورة، قائلاً إنها تسببت في جرح له ولبناته، إلا أنه راجع نفسه وأنه من الضروري إعادة نشر الصور.

وفي تعليق له على خروج الفنانين في أوقات الحجر المنزلي، وسفرهم، قال شريف منير خلال الأيام الماضية: "اللي بيسافر بيغير حيطان ما بينزلش البحر ولا بيروح مطاعم، أحنا بنخرج من البيت ده بنروح نقعد في حيطان بيت تاني ما بنخرجش، اللي بيعمل غير كده هو اللي غلطان، حتى لو عندي بيت تاني في القاهرة هروحه هي دي الفكرة، أحنا معانا ولادنا وبنحاول نعوضهم حالة الزهق والملل، لكن اللي عمل غير كده دول اللي تعبوا".

مسلسل نحب تاني ليه

شارك الفنان شريف منير في موسم رمضان المنقضي بمسلسل ونحب تاني ليه من تأليف عمرو محمود ياسين، وإخراج مصطفى فكري، بطولة ياسمين عبدالعزيز، وسوسن بدر، وكريم فهمي وسمر مرسي، وتدور حول مشاكل الزواج والأسرة خلال مجموعة من الأحداث. الكوميدية.