بعد نشرها صورة له: لقاء الخميسي تشتبك مع الجمهور بسبب زوجها

  • تاريخ النشر: الجمعة، 09 أكتوبر 2020
بعد نشرها صورة له: لقاء الخميسي تشتبك مع الجمهور بسبب زوجها
مقالات ذات صلة
درة تثير الجدل بأول جلسة تصوير بعد زواجها
بلقطات عفوية وكلمات رومانسية: مي عمر تحتفل بعيد زواجها العاشر
بعد أنباء ارتباطه بديالا مكي: أحمد فلوكس يثير الجدل بصورة مع طليقته

دخلت الفنانة المصرية لقاء الخميسي في اشتباكات مع عدد من متابعيها، بعد تجاوزهما في التعليقات على صورة نشرتها لزوجها، الكابتن محمد عبد المنصف، حارس مرمى شباك نادي دجلة المصري، عقب فوز فريقه على نادي الزمالك، ناديه الأسبق.

ونشرت لقاء الخميسي صورة زوجها معلقة عليها: "عاش يا أوسة"، لتنهال عليها التعليقات المعادية لزوجها والتي تضمنت ألفاظ خارجة وكلمات سلبية من عدد كبير من مشجعي نادي الزمالك، وهو ما دفع لقاء الخميسي للتعليق عليهم قائلة: "إحنا هنا على صفحتى الخاصه واللي بيحبني بس هو اللي مقبول وعلى راسي .. احنا بنحتفل هنا بنجم اسمه " محمد عبد المنصف " راجل ونجم وجول متألق من اول مالعب ونزل ملاعب ولعب في نادي الزمالك العريق و كان ومازال بيحبه وشال ماتشات واخطاء وتخاذل لاعيبة في نادي الزمالك واتحمل تطاول جمهور و غيرة زملاء .. رجل مهذب ومحترم ورياضي من نوع خاض عرف ان الرياضة اخلاق ومثابره وتحمل ومسؤوليه".


 

لقاء الخميسي

وأضافت: "شال بلاوي وفضل بيحب الزمالك مع كل اللي شافو .. وكمل المشوار وعلشان هو متالق ومؤمن بموهبته الحمد والشكر الله بيلعب ونجم .. اللي مش عاجبه ومش بيحترم احتفالنا بيه يخرج من صفحتي فورا ومش مقبول عندي واللي هايفكر يكتب كومنت فيه تعدي هايتاخد البوست ويتعمل محضر اساءه لشخصيه عامه .. وشكرا لاصدقائي المحترمين ولا وجود ولا قبول لغير المحترمين".

لقاء الخميسي وزوجها

ونشرت لقاء الخميسي منشور في حسابها على موقع فيسبوك اعترضت فيه على ما واجهته، وكتبت: "اصدقائي واحبائي الصفحه دي بيتي اللي باستقبل فيها صحابي اللي باحبهم وباحترمهم وهما بيحبوني ويحترموني انا وكل عيلتي .. اصدقائي محبين الفن وليس الا ! ياحبكم واقدركم وبيكم اكون وانجح .>اي غريب عن هذه الصفحة عنده نية الاستهانه او التقليل من اي فرد من افراد عائلتي او من احب ليس له مكان في بيتي وغير مرحب بيه . وبالبلدي كدا اللي عنده كلمه حلوه يقولها والا معندوش فاليصمت او يرحل ! احنا مابنصدق نفرح ، يتفرحو معانا او تفرحولنا يااما تتفضلو بعيد عننا وتحتفظو بطاقتكم السلبيه لنفسكم .