سر عدم ابتسامة إسراء عبد الفتاح في عقد قرانها على حمدي المرغني!

  • تاريخ النشر: الجمعة، 28 أبريل 2017
إسراء عبد الفتاح وحمدي المرغني

حالة من الجدل صاحبت صور عقد قران إسراء عبد الفتاح وحمدي المرغني، بفضل الأولى التي ظهرت في عدد كبير من الصور دون أن تبتسم، بخلاف وجود لقطات لها وهي تبدو غير سعيدة على الإطلاق.

وبسبب صور إسراء عبد الفتاح سخر البعض منها، ليتهكم بعض النشطاء على ملامحها، مشيرين إلى إنه يبدو إنها أجبرت على هذه الزيجة، لأنها غير سعيدة بالمرة، فلا يوجد لها صورة وهي تبتسم من القلب.

صورة تظهر تقويم أسنان إسراء عبد الفتاح

بعد هذه زوبعة، كشف أحد المقربين من إسراء عبد الفتاح سر عدم ابتسامها في عقد قرانها، وذلك لأنها واضعة تقويم أسنان فكانت تخشى أن تضحك، فيظهر في الصور بشكل واضح ويفسد اللقطة.

وكانت السخرية نالت بشكل كبير من إسراء عبد الفتاح، مما دفعها للرد على منتقديها بقوة عبر حسابها على انستقرام قائلة لهم: " أهم ورقة مضيتها في حياتي، عمري ما حبيت غيرك أحلي وأهم يوم في حياتي يوم ما بقيت مراتك، أهم وأحلي وأغلي لقب في حياتي مدام حمدي الميرغني".

شاهدي أيضاً: صور أخت إسراء عبد الفتاح تثير ضجة بجمالها في عقد قران شقيقتها    

أضافت إسراء عبد الفتاح: "لكل الناس اللي بتقول اني كنت متضايقة ومكنتش مبسوطة، اقسم بالله انا عمري ماكنت مبسوطة ولا فرحانة ولا بضحك من قلبي غير في يوم كتب كتابي، لكل الناس اللي انا مش فاهمة هما متضايقين ليه، ربنا يرزقكوا بحد يعملكوا اضعاف اللي اتعملي ويفرحكوا اضعاف فرحتي".

وتابعت إسراء عبد الفتاح: "الناس اللي بتقول اني كنت مجبرة علي الجواز، ده الراجل اللي اخترته بكامل ارادتي اللي قلبي وعيني مبيشوفوش حد غيره، ربنا يخليك ليا يا حمدي ويبعد عننا الناس اللي مش فرحانة بفرحتنا".

وكان نجما مسرح مصر إسراء عبد الفتاح وحمدي المرغني قد احتفالا بعقد قرانه منذ أيام قليلة، في مسجد الطنطاوي في التجمع الخامس وسط حضور كثيف من النجوم.
 

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار