محمد رشاد يحذف المنشورات المتعلقة بانفصاله ويكشف عن السبب

  • تاريخ النشر: الجمعة، 14 أغسطس 2020
محمد رشاد يحذف المنشورات المتعلقة بانفصاله ويكشف عن السبب
مقالات ذات صلة
عقيل الرئيسي يفاجئ فرح الهادي بزواجه الثاني ورد فعل صادم من الأخيرة
ديما بياعة وزوجها يثيران الجدل بفيديو من داخل الحمام
أحمد السالمي يزيد الشكوك حول انفصاله عن ملكة كابلي بفيديو مثير للجدل

حذف الفنان محمد رشاد المنشورات التي علق فيها على انفصاله عن الإعلامية مي حلمي، موضحاً أسباب حذف هذه المنشورات في تعليق جديد له على موقع إنستقرام.

 وكتب الفنان محمد رشاد في حسابه الشخصي: "أنا قررت أمسح أي بوست أو حاجة تخص موضوع الإنفصال إحتراما للطرف الأخر و العشرة اللي بينا لان بصراحة أغلب التعليقات.. اللي بشوفها علي مدار يومين فيها تجريح و إساءة وتجاوز مرضهاش ولا ليا و لا ليها و ربنا يوفق الجميع".

انفصال مي حلمي ومحمد رشاد

كانت مي حلمي، خرجت على متابعيها برسالة نارية شديدة اللهجة انتقدت فيها ردود الأفعال على خبر انفصالها عن الفنان محمد رشاد، ونشر أخبار مغلوطة واتهامها بالتخلي عنه وقت أزمته. إلا أنها حذذفت هذه الفيديوهات من خاصية الإستوري بعد ساعات لتعود لنشر ما يتعلق بعملها.

ومن بين ما قالته في مقاطع الفيديو: "يعني وبعدين أنتم ميتقالكوش غير كلمة وبعدين بكل القرف اللي في الدنيا، الواحد يتجوز، يتطلق، أنتوا مالكم أنتوا حاشرين نفسكم في حياتي أكتر مني يعني.. أنا كان قراري صح إني حياتي تبقى بعيد عنكم وإنكم ماتعرفوش عنها حاجة".

وأضافت: "أنتوا حلكم إن حياتي متبانش ليكم وده القرار الصح، أنا كان عندي حق ومحمد كان عنده حق، وعشان التطفل ده وعزة جلال الله كل سكرين شوت هاخدها وأي قلة أدب بتتكتب هاخدها، فيه حاجة اسمها قضايا تشهير بشخصية عامة.. مصر كلها تبعت اللي عمري مشوفتهم في حياتي بيكتبوا تعليقات، ويسألوا بكل تطفل، وأنتم مالكم كل إشاعة وكل كلام نيلة بيتكتب بتقولوا نفس الكلام وتزودوا عليه كمان".