أوس أوس يخطف قلوب محبيه في أول ظهور له بعد وفاة نجله

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 08 يوليو 2020
أوس أوس يخطف قلوب محبيه في أول ظهور له بعد وفاة نجله
مقالات ذات صلة
مشاهير رجال أورثوا ملامحهم إلى بناتهم فأصبحن نسخ طبق الأصل منهم
بوعد وتعليق على لون شعره: محمود العسيلي يحتفل بعيد ميلاد ابنه العاشر
بعد حذفها: شريف منير يعيد نشر صورة بناته وإجراء قضائي ضد المتنمرين

في أول ظهور له بعد وفاة ابنه، نشر الفنان محمد أسامة، الشهير بأوس أوس، صورة في حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور، إنستقرام، ونعى ابنه بكلمات مؤثرة تفاعل معها عدد كبير من متابعيه ونجوم الفن.

ونشر أوس أوس صورة له وكتب عليها: "مفيش كلام يتقال غير الحمد لله حته مننا سبقتنا فى الجنه باذن الله..ربنا استرد وديعته وكان احلى حاجه فى الدنيا بس مايتعزش اكيد على اللى خلقه ولا هنكون احن عليه من ربنا وباذن الله يكون فى كفاله سيدنا ابراهيم الى ان نلتقى ياحبيبى ..ربنا يصبرنا على فراقك يا على وربنا يربط على قلبنا انا ورويدا ويخليلنا عمر يااااارب ..وربنا يبعد اى حاجه وحشه عننا وعن اى حد اللهم امين ونتقابل قريب ياعلى.. الحمد لله قدر الله وماشاء فعل".

وفاة ابن الفنان أوس أوس

فجع الموت الفنان أوس أوس في نجله، ابن الثلاثة أشهر، لتكون فاجعة كبيرة للأب والأم، وعدد كبير من نجوم الفن، خاصة المقربين من نجم مسرح مصر.

وانهالت التعازي على أوس أوس الذي فجع بوفاة ابنه الرضيع من نجوم الفن، فكتبت الفنانة ويزو قائلة: "بكامل الحزن والاسى اتقدم بخالص العزاء لصديقي واخي محمد أسامة لوفاة ابنه الصغير علي وادعو الله ان يلهمه هو وزوجته الصبر والسلوان وان يكون شفيعهما في الجنة ان شاء الله".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مفيش كلام يتقال غير الحمد لله حته مننا سبقتنا فى الجنه باذن الله..ربنا استرد وديعته وكان احلى حاجه فى الدنيا بس مايتعزش اكيد على اللى خلقه ولا هنكون احن عليه من ربنا وباذن الله يكون فى كفاله سيدنا ابراهيم الى ان نلتقى ياحبيبى ..ربنا يصبرنا على فراقك يا على وربنا يربط على قلبنا انا ورويدا ويخليلنا عمر يااااارب ..وربنا يبعد اى حاجه وحشه عننا وعن اى حد اللهم امين ونتقابل قريب ياعلى 💔 الحمد لله قدر الله وماشاء فعل

A post shared by Mohammed Usama Osos (@osossssssss) on