فيديو شيرين عبد الوهاب تقبل دعوة أحد محبيها وأمور مضحكة حدثت في اللقاء

  • تاريخ النشر: السبت، 26 نوفمبر 2016
فيديو شيرين عبد الوهاب تقبل دعوة أحد محبيها وأمور مضحكة حدثت في اللقاء

حولت الفنانة شيرين عبد الوهاب حلم أحد محبيها إلى حقيقة بالرد عليه وقبول دعوته على الغداء!

حدث الأمر عندما دعا الشاب محمد جيمي نفسه على الغداء في منزل شيرين عبد الوهابء، ليفاجئ بأنها ردت عليه وقبلت الدعوة على الفور، لتكتب له: "أنت واضح أنك موهوب ولك مستقبل يا محمد.. وأنا قبلت عزومتك".

فيديو شيرين عبد الوهاب تقبل دعوة أحد محبيها وأمور مضحكة حدثت في اللقاء
لم يمض سوى يوم، ونشر المعجب محمد جيمي على حسابه فيديو يجمعه بشيرين عبد الوهاب بعد أن لبت دعوته، وكتب تعليقاً على المقابلة قائلاً: "بعد ٢٤ ساعة من الفيديو الكنت عاملوا لحبيبتي الفنانة الكبيرة شيرين عبد الوهاب بعبر فيه عن حبي ليها وعازم نفسي عندها على الغدا ردت عليا من على facebook انها قبلت عزومتي، بس مكنتش متوقع اننا نتقابل تاني يوم بسرعة كده!".

وتابع حديثه قائلاً: "انا كنت مرعوب من المقابلة دي ومش عارف رد فعلي هيكون ازاي او هقولها ايه، لما اتقابلنا لاقيتها اجمل انسانة شفتها في حياتي، استقبلتني استقبال كبير اوي فوق كل التوقعات، انسانة جميلة لدرجة اني لما قابلتها لقيتها فرحانة وملهوفة انها تشوفني يمكن زيي و اكتر."

 وأضاف: "برغم مكانتها الفنية الكبيرة الا انها انسانة بسيطة جدا وتحسسك كده انها صحبتك او اختك او حبيبتك، دمها الخفيف كان بالنسبة لي زي مسكن كده خلاني اتماسك نفسي من كتر فرحتي الي كانت مخلياني متنح، شكرا شيرين على بساطتك واستقبالك ليا، شكرا شيرين على كلامك الحلو وتشجيعيك الكبير الي ألهمني في حياتي. شكرا شيرين عليىيوم من أجمل ايام حياتي. ودي حاجة متوقعة من فنانة وانسانة عظيمة زيّك، واهم حاجة مش عايز انساها شكرا على الطرابيزه الـ١٢ متر الي كان فيها البحر الاحمر كلو و٣ طن جمبري."

وأرسلت شيرين عبد الوهاب رسالة لوالدة المعجب مؤكدة لها إنه سوف يتفوق في دراسته، وسوف ينجح ويثبت جدارته.

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار