رامي صبري يعتذر لتامر حسني بعد كلامه غير اللائق في حقه: إليكم التفاصيل

  • تاريخ النشر: الأحد، 02 يوليو 2017
رامي صبري وتامر حسني

تعرض الفنان رامي صبري لهجوم عنيف بسبب تعليق ساخر على زميله الفنان تامر حسني، تم كتابته على صفحته الرسمية، دفع محبو نجم الجيل لشن حرب عليه.

شاهدي أيضاً: فيديو تامر حسني يضطر للاعتذار إلى معجبة بعد تصرفه معها!    

حيث كتب على صفحة رامي صبري الرسمية منشوراً يقول: "كليب الراجل لرامي صبري أكثر نجاحًا من فيلم تامر حسني "تصبح على خير"، ليشن محبو تامر حسني هجوماً عنيفاً ضد الأول، معتبرين إنه من غير اللائق أن ينتقد عمل لزميل له.

وعلى وجه السرعة، مسح رامي صبري المنشور الذي تسبب في الهجوم العنيف ضده، مؤكداً لكل محبيه إنه تم نشره دون علمه، وإنه استحالة أن يقلل من عمل أي زميل له.
وكتب رامي صبري توضيحاً للمنشور الذي تسبب في أزمة ليقول: " البوست اللي نزل امبارح علي صفحتي اللي بيخص تامر حسني انا مسحته بنفسي عشان مبحبش حد يغلط او يقلل من نجاح حد من زمايلي وتامر اخويا وصديقي ووليد منصور منتج الفيلم اخويا وصديقي من ايام الدراسه ومن واحنا عيال . فا مستحيل ابدا انزل بوست في اساءه لحد مش انا ومش اخلاقي . اما بالنسبا للناس اللي حتطط رقمي online فانا معنديش اي مشكله ان الجمهور يكلمني لاني بشتغل للجمهور مش لنفسي .. اما بالنسبي للشتايم وقله الادب فا ربنا موجود والله يهديكم ... اخيرا مبروك لتامر فيلمه وان شالله يبقي احسن فيلم في تاريخه تامر موهوب وناجح وده شي مش انا اللي هقولو دلوقتي ... ومبروك لوليد منصور ومبروك لصديقي المخرج العظيم محمد سامي".

رد تامر حسني على توضيح رامي صبري
ومن جانبه علق تامر حسني على منشور التوضيح ليقول لرامي صبري:"يا رامي انت حبيبي واخويا واكيد في سوء تفاهم الف مبروك على كل شغلك وان شاء الله لما ارجع من السفر نروح الفيلم مع بعض".

رامي صبري رد على كلام تامر حسني قائلاً: "يا تامر مبروك يا حبيبي علي شغلك وان شالله يكسر العالم وتبقي أحسن واحد فالدنيااا ومستنيك ندخل الفيلم".

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار