رد جريء لنجمة مسرح مصر على منتقدي شكلها بعد عقد قرانها

  • تاريخ النشر: الخميس، 27 أبريل 2017
رد جريء لنجمة مسرح مصر على منتقدي شكلها بعد عقد قرانها

رد جريء وعفوي في نفس اللحظة للنجمة المصرية الشابة إسراء عبدالفتاح نجمة مسرح مصر بعد عقدها قرانها على زميلها النجم المصري حمدي المرغني أحد نجوم مسرح مصر أيضاً.

إسراء عبدالفتاح ردت على منتقدي شكلها في عقد قرانها على كمدي مرغني وعدم ابتسامها في حفل زفافها بعبارة بسيطة عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك قالت فيها :"أهم ورقة مضيتها في حياتي، عمري ما حبيت غيرك أحلي وأهم يوم في حياتي يوم ما بقيت مراتك، أهم وأحلي وأغلي لقب في حياتي مدام حمدي الميرغني".

وأضافت: "لكل الناس اللي بتقول اني كنت متضايقة ومكنتش مبسوطة، اقسم بالله انا عمري ماكنت مبسوطة ولا فرحانة ولا بضحك من قلبي غير في يوم كتب كتابي، لكل الناس اللي انا مش فاهمة هما متضايقين ليه، ربنا يرزقكوا بحد يعملكوا اضعاف اللي اتعملي ويفرحكوا اضعاف فرحتي".

وتابعت: "الناس اللي بتقول اني كنت مجبرة علي الجواز، ده الراجل اللي اخترته بكامل ارادتي اللي قلبي وعيني مبيشوفوش حد غيره، ربنا يخليك ليا يا حمدي ويبعد عننا الناس اللي مش فرحانة بفرحتنا".

إسراء عبد الفتاح أشعلت صفحات الفيسبوك بردها على منتقديها وتأكيدها على حبها لزوجها حمدي مرغني وعدم اهتمامها بما قيل عنهما.

احتفل ثنائي مسرح مصر حمدي مرغني وإسراء عبدالفتاح بعقد قرانهما منذ يومين في مسجد طنطاوي بحضور نخبة من النجوم وتحديداً نجوم مسرح مصر.

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار