صور رنا سماحة تنفعل وتتفوه بعبارات صادمة...إليكم التفاصيل

  • تاريخ النشر: السبت، 12 نوفمبر 2016
صور رنا سماحة تنفعل وتتفوه بعبارات صادمة...إليكم التفاصيل

فقدت الفنانة الشابة رنا سماحة أعصابها على حسابها الشخصي على موقع الفيس بوك، لتوجه عدة رسائل لأشخاص لم تذكر أسمائهم صراحة.

شاهدي أيضاً: فيديو استياء رنا سماحة بعد إهانتها في مهرجان الفضائيات العربية

بدأ الأمر عندما كتبت رنا سماحة منشوراً قالت فيه: "يا جماعه للعلم بس انا مش بشتغل ببلاش مش فاهمه ايه الغريب في كده زي ما حضرتك بتشتغل مهندس وحضرتك دكتوره وحضرتك بواب، انا بشتغل مطربه بس كده ماتخنقوناااااااش".

لم تكتف رنا سماحة بهذا القدر، بل واصلت منشوراتها التي دلت على انفعالها الشديد لتكتب: "عمري ف حياتي ما طلبت من ملحن ولا شاعر ولا موزع انه يديني شغل ببلاش واي حد ليه كلام تاني غير كده يجي يقولي ف وشي ويوريني خلقته كده زي الرجاله ده لو كان فيكوا راجل أصلاً لكن انتوا اخركوا شغل التلقيح بتاع النسوان فانا بقى هعلمكوا ازاي تبقوا رجاله ومش هعملكوا تاج عشان ماتعيطوش #مقصوده وعارفين نفسكوا جتكوا القرف ع الصبح!!".

محبو رنا سماحة حاولوا تهدئتها من انفعالها الشديد والذي بدى واضحاً للعيان، مؤكدين لها إنها على حق، ويبدو وإنه بعد أن هدأت رنا سماحة وجدت إنه لا داعي لمنشورها الأخير الذي احتوى على عبارات شديدة اللهجة، لتقوم بحذفه من حسابها مكتفية بالمنشور الأول الذي تعلن فيه إنها لا تغني مجاناً.

صور رنا سماحة تنفعل وتتفوه بعبارات صادمة...إليكم التفاصيل

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار