انفصال مي حلمي ومحمد رشاد والأخير يحذف صورهما

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 12 أغسطس 2020
انفصال مي حلمي ومحمد رشاد والأخير يحذف صورهما
مقالات ذات صلة
أمير شاهين يحتفل بخطوبته للمرة الثانية في منزل بوسي شلبي
محمد فراج يشعل إنستقرام برسالة رومانسية لخطيبته والأخيرة ترد
بعد أنباء ارتباطه بديالا مكي: أحمد فلوكس يثير الجدل بصورة مع طليقته

بعد قصة حب طويلة أحدثت تفاصيلها جدلاً كبيراً، انفصل الفنان محمد رشاد عن الإعلامية مي حلمي، وحذف صورهما معاً من حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور إنستقرام.

مي حلمي ومحمد رشاد

كان محمد رشاد فاجأ جمهوره بحذف صوره مع مي حلمي، ليتوقع البعض انفصالهما، وهو ما أكده مدير أعماله، محمد مجدي، لموقع مصراوي، مؤكداً على أن الطلاق وقع بالفعل إلا أنه لا يملك تفاصيل أخرى، وأن هذه تفاصيل حياته الشخصية التي لا دخل له بها.

انفصال مي حلمي ومحمد رشاد

يذكر أن محمد رشاد ومي حلمي فاجئا جمهورهما بانفصالهما ليلة زفافهما، ليعود الأمر بعدها من جديدويعلنان زواجهما بعد قصة حب كبير.

وخلال الأيام الماضية كان كل منهما أعلن دعمه للآخر، حيث واجه محمد رشاد أزمة كبرى بسبب شرط جزائي في عقد احتكار، تسبب في تهديده بالحجز على منزله ما لم يسدد ما نص عليه العد والبالغ قيمته 5 ملايين جنيهاً.

وظهرت مي حلمي، زوجة محمد رشاد في فيديو نشرته على صفحتها الشخصية بموقع إنستقرام قالت فيه: "لما تصحى من النوم  من غير أي سابق إنذار، وتلاقي حد عايز يحجز على بيتك ويدمر اسمك وحياتك هتعمل إيه، أنا بدعم جوزي وبقول كفاية وقف حال فينا بقى، فيه قضية وعشان العقد وحاجة تبع شغل محمد رشاد في الغنا والمبلغ كان 5 مليون وفضل المبلغ يطلع وينزل وأنا معرفش بقى كام".

وأضافت: "فيه ناس هدفها في الحياة إنها تأذي وبس،  وعايز يأذي رشاد، ده واحد لسه بيبتدي حياته ده 30 سنة، حاول يكلم ناس كتير ويقسط المبلغ وده كل اللي همه أنه يشوف البني آدم الطيب ده محبوس، ليه هخبي حاجة زي دي النهاردة وانتوا شوفتوا بدايتنا مع بعض وحبنا خناقتنا وكل حاجة، تخيلي تصحي من النوم في بيتك اللي انتي تعبتي عشان تبنيه.. عايز تدخل تاخد اللي في البيت خده، بس سيبنا في حالنا".