عمرو راضي يغضب الجمهور بصورة جديدة مع خطيبته

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 15 فبراير 2023
عمرو راضي يغضب الجمهور بصورة جديدة مع خطيبته

تعرض البلوجر المصري عمرو راضي لموجة حادة من الانتقادات بسبب صورة ظهر فيها مع صديقه وخطيبته عارضة الأزياء هدير النحاس.

ما تسبب في هذه لانتقادات هو تعليق صديق البلوجر المصري على الصورة بكلمات: "أيوة أنت أحلى واحدة تشوفها عينه" لترد عليه النحاس بكلمات: "شكرًا لأحلى إكس في حياتي" وهو ما دفع البعض ليظن أن البلوجر المصري جمع خطيبته بحبيبها السابق إلا أن الأمر لم يكن إلا مجرد دعابة.

عمرو راضي وخطيبته

تعليق عمرو راضي كشف حقيقة الصورة حيث كتب البلوجر المصري عبر خاصية القصص القصيرة: " تطلعونا مش رجاله وشوية تطلّوننا هبل رايح أخطب  ex انتیم عمري ١٥ سنة عشان تعليق بتهزر فيه على نكتة بينا وبين صحابنا عشان عشت مع أنتيمي عمري كله وجت هيا خدتنا من بعض . ده إحنا من Egypt جدا خاف على مامتك مني بقى يا صاحبي ! هجوزها ". مشاركا صديقه المنشور.

فيديو خطوبة عمرو راضي

خلال الساعات الماضية تصدر عمرو راضي حديث منصات التواصل الاجتماعي بمقطع فيديو ظهر فيه مقدما عرض زواج لحبيبته والتي وافقت على العرض" لتبدأ بعدها الانتقادات والهجوم على البلوجر المصري، وسط مجموعة من التعليقات الساخرة الأخرى.

عمرو راضي يغضب الجمهور بصورة جديدة مع خطيبته

رد عمر راضي على الانتقادات والسخرية من عرض الزواج الذي قدمه لخطيبته عارضة الأزياء وكتب في تعليق عبر حسابه الشخصي: "المفاجأة بتبقى مفاجأة مش عشان هيا مكنتش عارفة إني هخطبها . هيا عارفة ومتأكدة من زمان آنها اختياري الوحيد واني بحبها وراجل وقد كلامي. المفاجأة هيا فالمجهود اللي بتبذله عشان تفرّح اللي معاك وتحسّسها قدام الكل قد ايه انت بتحبها و مستعد تعمل اي حاجه عشان بس تشوفها مبسوطة. حبّوا بعض وتخلّصوا من عُقدكوا وكفاية إدعاء مثاليه علينا شكرا يلا نكمل إنبساطنا".

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار