رسالة مفاجئة من تامر حسني لبسمة بوسيل تحسم الأمر حول علاقتهما

  • تاريخ النشر: الإثنين، 16 نوفمبر 2020
رسالة مفاجئة من تامر حسني لبسمة بوسيل تحسم الأمر حول علاقتهما

بعد حالة من الجدل التي أثارها انفصالهما، فاجأ تامر حسني جمهوره برسالة لزوجته الفنانة المغربية بسمة بوسيل، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع إنستقرام، ليحسم بذلك الأمر حول انفصالهما.

وكتب تامر حسني في خاصية القصص القصيرة رسالة لزوجته، ممزوجة بكلمات اللوم والعتاب والمحبة كتب فيها: "بسمة حبيبتي.. للأسف أنتي ما فكرتيش كويسوسلتي ودنك لشر السوشيال ميديا علشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعى شغلي اللي عرفتيني وحبتيني بيها إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم أنا مش زعلان منك ولا يرضيني زعلك إنتي حبيبتي وأم ولادي".

بسمةوتامر حسني

 وأضاف الفنان المصري:   "أنا ضهرك وسندك مهما حصل بس اللي عايز أقوله لعل يكون سبب خير في توعية ناس كتير ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطل هيكتب عليه في السوشيال ميديا، طب حتى يكلمه الأمول، إيه علاقة الناس بمكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو بزيارة رحيمة بينهم، وياريتها مشكلة أصلا.. ربنا جعل بينا مودة ورحمة علشان كدة.. للأسف إنتي عارفة إن فيه ناس طبيعتهم حب خراب البيوت، ومش هنخلص منهم.. بس إنتي اللي هتتخلصي من فكرة إنك تسمعيهم، مع إنك ما كنتيش كدة".

انفصال بسمة وتامر حسني

 وتابع:  "ياريت تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا بكل خير.. وفعلاً أنا بشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا وأنا واثق إنك زعلانة إنك كتبتي كدة، وهو تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب إن الإنسان يغلط ويتعلم وأنا ياما علمتك ولسة هعلمك.. كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن أنتي أشركتي الجمهور الكريم  فكان لازم أرد هنا.. بينا حب غالي وحياة كريمة وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يارب.. متهورة بس بحبك".

انفصال تامر حسني عن بسمة بوسيل

كانت الفنانة المغربية، نجمة برنامج اكتشاف المواهب الشهر، ستار أكاديمي، قد أثارت الجدل بعد كشفها عن انفصالها عن النجم تامر حسني، حيث كشفت عن الأمر عبر حسابها الشخصي وكتبت في خاصية الستوري: "لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة انه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات.. ياريت تبطلوا تبعتولي اي حاجة عشان مش فارقلي اي صور، وكما احب أعرفكوا اني احنا بقالنا فترة منفصلين".



وأضافت: "بنحضر أوراق الطلاق، لو سمحتوا احترموا مشاعر كل حد فينا، وبطلوا على الأقل تبعتولي انا اي حاجة، وبالتوفيق للجميع"، لتعود لحذف المنشور بعد دقائق  من نشره ثم تعيد لنشره مرة أخرى وسط حالة من الجدل حول علاقتهما.

تامر حسني وبسمة بوسيل

يذكر أن  بسمة وتامر حسني قد أعلنا زواجهما في عام 2012 ولديهما ثلاثة أطفال تاليا، أمايا، آدم، وبسمة بوسيل هي مصممة أزياء ظهرت في الساحة الفنية في النسخة السادسة من برنامج اكتشاف المواهب الغنائية "ستار أكاديمي".



وفي منشور تداوله نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي قالت بسم بوسيل في المنشور الذي كشف عن تراجعها عن قرارها:  "كل إنسان بيغلط ويرجع يفكر ويعيد حساباته، وبيعرف إنه كان غلط فبيتراجع عن قرارات كتير كان ممكن تفرقله في حياته.. أنا اتعلمت كتير من التجربة واتعلمت مش كل الناس عندها السلام النفسي، عشان تتمنى الخير لغيرها وربنا يبعد عيون الناس القتالة، وبالأخير يحفظلي زوجي وأولادي"، إلا أن بسمة بوسيل لم تؤكد إن كان هذا الحساب تابع لها أم لا، ليخرج تامر حسني بكلماته اليوم حاسماً الأمر.

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار