احتفال غير تقليدي لتامر حسني بالفلانتين وصور تكشف ما فعله وخطف القلوب

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 12 فبراير 2020 آخر تحديث: الثلاثاء، 11 فبراير 2020
احتفال غير تقليدي لتامر حسني بالفلانتين وصور كشفت ما فعله وخطف القلوب
مقالات ذات صلة
بسمة بوسيل تعايد تامر حسني بعيد الحب بصور رومانسية وتكشف هداياه لها
تامر حسني يتوجه لأمريكا
صور تامر حسني يحتفل مع زوجته الحامل بعيد الحب في أمريكا

استجاب الفنان تامر حسني للحملة التي أطلقتها المذيعة دنيا صلاح عبدالله من أجل الاحتفال بعيد الحب بطريقة غير تقليدية، من خلال إدخال الفرحة لشخص يقابلنا في الطريق لا نعرفه.


ونشر تامر حسني صورة له مع رجل بسيط وعلق عليها كاشفاً أنه تضامن مع حملة ابنة الفنانة صلاح عبدالله والتي تدعو لإدخال الفرحة إلى قلب شخص لا نعرفه.

وكتب تامر حسني قائلاً: "تضامناً مع فكرة دنيا صلاح عبدالله اختار حد متعرفوش من اهالينا المحتاجين و انزل شوف طلباته و فرحه باللي تقدر عليه و اتصور معاه و هو مبتسم احسنتي يا دنيا ربنا يكرمك و انا من دلوقتي بتبنى الحمله دي و نفسي كلنا نعمل كدا و تبقى عاده نواظب عليها دايماً ربنا يكرمكوا كلكوا يا اهل الخير".

مشاركة تامر حسني في الاحتفال بعيد الحب بطريقة غير تقليدية
وأضاف تامر حسني في منشوره قائلاً: "ملحوظة لما روحت للراجل الطيب دا كان اصلاً بياكل و عزمني كمان و اللي ربنا قدرني عليه حصل في الباطن عشان في ناس بتفهم غلط الفكره مش تظاهر بالخير دي حمله عشان نتحد كلنا في احساسنا بالمحتاجين و النوايا عالم بيها ربنا مش العباد و لسه الحملات جايه كتير و هنشارك فيها كلنا مع بعض ان شاء الله".

مبادرة إنسانية للاحتفال بعيد الحب
أما المذيعة ابنة صلاح عبدالله فنشرت مشاركتها الخيرية، من خلال صور مع مجموعة من الأطفال وعلقت: "فرح حد متعرفهوش ربنا يفرح قلبك كل عيد حب و قلوبكم في حته تانيه".


كما حرصت على شكر الفنان تامر حسني على استجابته لمبادرة برنامجها، والتي تدعو للاحتفال بعيد الحب بطريقة غير متعارف عليها، من خلال إدخال الفرحة إلى قلب شخص لا نعرفه ونلتقط الصور معه.