حقيقة انفصال رامي جمال عن زوجته نريمان

  • تاريخ النشر: الجمعة، 16 سبتمبر 2022
حقيقة انفصال رامي جمال عن زوجته نريمان

انتشر خبر طلاق المطرب المصري رامي جمال من زوجته الفنانة نريمان في الساعات القليلة الماضية بعدما قامت نريمان بنشر الخبر علي حسابها الشخصي بأحد مواقع التواصل الاجتماعي.

وقد أثار منشورها الجدل بين الجمهور المحب لهما وتساءلوا إذا كان هذا الخبر حقيقة أم إشاعات، حيث كتبت نريمان على صفحتها وقالت: "تم الطلاق بيني وبين رامى اتمنى له كل الخير واتمنى يكون سعيد فى حياته الجديدة واتمنى لنفسي كمان الخير والسعادة".

حقيقة انفصال رامي جمال وزوجته

لكن بعد ساعات قليلة تراجعت نريمان عن هذا الخبر وقامت بحذف المنشور مما أثار شكوك المتابعين خاصة أن صورهما معا لم يتم حذفها.

جدير بالذكر أن نريمان كانت قد بينت عدم سعادتها في الفترة الماضية وأثارت جدل المتابعين بعد نشرها بوست طويل جاء فيه الآتي: حيث قالت: "بعد ما بيروح منك حد بتحبه بتحس انك فى حتة من روحك ماتت حاجات كتير جواك بتموت ومستحيل ترجع تانى بتحس أنك متقدرش تضحك ولا تفرح ولا تنسى أنا كل ما أجى ابتسم افتكر كل ما أجي أضحك افتكر حاسة انى مينفعش ابتسم أو اضحك تانى حاسة انى عمرى ما هرجع زى الاول ولا يوم هعرف احس انى فرحانة مهما حصل هتفضل كل حاجة ناقصة".

وأضافت: "بتوجع لحد دلوقتى مش عارفة استوعب ولا اصدق لكن بحاول اقوى و اقاوم الاحساس دا بس فعلا اد ايه الموت دا مرعب والمرعب أكثر الرعب اللى بتحس بى بعد كل مرة تفقد فيها حد بتحبه و تعيش طول العمر مرعوب تحس الاحساس دا تانى وتعيش خايف على كل اللى بتحبهم و موجوع على اللى راحوا، حكمتك يارب اللهم ارحمنا برحمتك يا ارحم الراحمين، اسفة على الطاقة السلبية بس بحس انى بفضفض معاكوا لما بتكلم".

نريمان زوجة رامي جمال

تزوج رامي جمال من نريمان في عام 2014 بعد قصة حب كبيرة جمعت بينهم، ويذكر أنه بعد الزواج اعتزلت نريمان الفن بناءاً على رغبة زوجها. 

لكن عادت مرة أخرى للغناء بعد تسجيلها ديو بعنوان "مش ملاحظ حاجة" وقدم رامي تلك الأغنية في مقدمة ألبومه الغنائي الذي قام بطرحه في 2020، الذي حمل عنوان " انا لوحدي" وكانت الأغنية من كلمات أحمد المالكي وألحان رامى جمال وتوزيع وسام عبد المنعم وميكساج هانى محروس، وجيتار مصطفى نصر وديجتال ماستر توما.

وكان رامي جمال قد هنأ زوجته بعيد ميلادها العام الماضي بطريقة ساخرة حيث كتب على صفحته الشخصية بأحد مواقع التواصل الاجتماعي قائلا:"يارب انت عارف اني اتجوزتها وهي عيد ميلادها ذكرى الزلزال القوي اللي جه مصر النهارده عيد ميلادك برق ورعد وحاجه فله كده عرفت انا ليه لما غنيت سقف كورونا غزت العالم الحمد لله اننا مخلفناش لاني واثق ان ابننا كان اكيد هيبقي المسيخ الدجال نهاية العالم هتبقي بدايتها من بيتنا كل سنة وانتي أول وآخر وأحلي وارخم حاجة في حياتي بفكر اطلقك عشان اخد الدريسنج والحق يرجع لاصحابه happy birthday .

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار