في عيد زواجهما الأول: أجمل صور هنا الزاهد مع زوجها أحمد فهمي

  • تاريخ النشر: الجمعة، 11 سبتمبر 2020
في عيد زواجهما الأول: أجمل صور هنا الزاهد مع زوجها أحمد فهمي
مقالات ذات صلة
في عيد زواجهما الأول: أحمد فهمي يوجه رسالة إلى هنا الزاهد
دايلر يثير الجدل بظهوره في حوض السباحة
أشهر إيفيهات دراما رمضان 2021

تحتفل الفنانة هنا الزاهد مع زوجها أحمد فهمي بعيد زواجهما الأول، وستشاهدين هنا أجمل إطلالات النجمين والصور التي جمعتهما ووثقت مشوارهما معاً منذ بداية زواجهما.

 ولم تقتصر صور هنا الزاهد وزوجها على الاإطلالات اليومية العادية واللحظات الاجتماعية، وإنما هناك كثير من المحطات الفنية التي خاضها الثنائي معاً، حيث تشاركا في عدد من الأعمال بينها مسلسل الواد سيد الشحات.

 هنا الزاهد وأحمد فهمي

لم يمر شهر العسل على الزوجين بسلام، فخلال فترة عطلتهما وسفرهما، فاجأ أحمد فهمي جمهوره بمنشور كشف فيه عن الحالة الصحية لزوجته وكتب فيه: “عامة انا مليش في الحركات البيئة زي دي خالص ولا عمرى كنت هجيب سيرة ولا أنزل صور زي دي وبقالي شوية بهزر مع صحابي الزماكاوية عالماتش.. بس إحنا برة مصر أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة ودلوقتى رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدًا”.

وأضاف في تدوينته أخرى سرعان ما حذفها: “بجد في ناس مركزة أوي أوي أوي معانا لدرجة أن في مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسئلوش أي حد من الزملا عن الجائزة اللي واخدها لأ.. بيسالوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا والغريب أن في بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية”.

كما كشف أحمد فهمي عبر حسابه على “فيسبوك”، عن تفاصيل جديدة في وعكة هنا الزاهد الصحية، مشيرا إلى أنه كان وحيدا في رحلة المستشفى مع هنا الزاهد.

وأضاف: “شكرا لكل الناس اللى بتسأل على هنا ومعلش مش عارف ارد على كل الناس لانى كنت محتاس لوحدى.. الموضوع اننا فى المستشفى هنا فى سنغافورة وهنقعد 3 أيام تحت الملاحظة ولو محصلش تحسن هيبقى فى جراحة”.

وتابع: “الموضوع بايخ ومفاجىء بس بشكر د اشرف زكى فعلا.. والدكاترة المصريين د اشرف ابو الهوا و د احمد نجم اللى متابعين من مصر الحالة مع الدكاترة هنا.. وبشكر معالى السفير محمد ابو الخير اللى واقف معانا جامد هو و المصريين فى السفارة”.