وفاء الكيلاني تكشف لأول مرة حقيقة صورة منسوبة لها قبل عمليات التجميل

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 02 يونيو 2020
وفاء الكيلاني تكشف لأول مرة حقيقة صورة منسوبة لها قبل عمليات التجميل
مقالات ذات صلة
أجمل إطلالات المشاهير باللون الأسود
مشاهير اليوم تغيروا بشكل جذري عن صغرهم وكأن صور طفولتهم لأطفال آخرين!
صور هكذا سيبدو أوسم نجوم العالم إذا كانوا نساءً.. رقم 11 نسخة من زوجته

بعد تداولها لأكثر من سنتين على أنها صورة لها قبل إجراء عمليات التجميل، كشفت الإعلامية وفاء الكيلاني حقيقة الصورة المنسوبة لها لأول مرة بعد ما تعرضت له من تنمر بسببها.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

البنوته القمر دي مش انا ومضايقنيش تشبيهها ليا والصورة دي دايره بقالها اكتر من سنتين ماعلقتش بشكل رسمي لأني مش شايفه عيبه في ملامحها وشيفاها قمر كمان ، وطول عمري كان نفسي شعري يكون ويفي او كيرلي بدل شعري الناعم 😉 بس حبيت اوضح في الوقت ده عشان التنمر اللي بأه ضد صاحبة الصورة ع السوشيل ميديا من ناس عينيها ماتعودتش تشوف الجمال .. فبتقبح كل ماتراه ! وعشان المجلات والمواقع اللي كان نفسي ماتقعش فى خطأ المعلومة وياخدوا بالهم ان الف باء الإعلام هو التحرى عن المعلومة والتأكد من مدى سلامتها قبل نشرها ! تحية للجميلة صاحبة الصورة وهارد لك لاصحاب النوايا الحسنه 🙂 #وفاء_الكيلاني #مصر#سوريا#السعودية#ليبيا #الكويت#العراق #الامارات #تونس#المغرب #فلسطين #الجزائر #لبنان #الاردن #السودان

A post shared by Wafaa Elkilany وفاء الكيلاني (@elkilanywafaa) on

وكتبت وفاء الكيلاني في حسابها الشخصي على موقع إنستقرام: "البنوته القمر دي مش انا ومضايقنيش تشبيهها ليا والصورة دي دايره بقالها اكتر من سنتين ماعلقتش بشكل رسمي أني مش شايفه عيبه في ملامحها وشيفاها قمر كمان،  وطول عمري كان نفسي شعري يكون ويفي او كيرلي بدل شعري الناعم".



وأضافت: "بس حبيت اوضح في الوقت ده عشان التنمر اللي بأه ضد صاحبة الصورة ع السوشيل ميديا من ناس عينيها ماتعودتش تشوف الجمال، فبتقبح كل ماتراه ! وعشان المجلات والمواقع اللي كان نفسي ماتقعش فى خطأ المعلومة، وياخدوا بالهم ان الف باء الإعلام هو التحرى عن المعلومة والتأكد من مدى سلامتها قبل نشرها ! تحية للجميلة صاحبة الصورة وهارد لك لاصحاب النوايا الحسنه".