شيرين عبدالوهاب تكشف تفاصيل طلاقها بقميص نوم بفندق شهير في القاهرة

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 19 يوليو 2022 آخر تحديث: الأربعاء، 20 يوليو 2022
شيرين عبدالوهاب تكشف تفاصيل طلاقها بقميص نوم بفندق شهير في القاهرة

كشفت الفنانة شيرين عبد الوهاب اللحظات الصعبة التي مرت بها عقب المشادة مع حسام حبيب قبل طلاقهما في أحد الفنادق الشهيرة بالقاهرة.

وقالت شيرين عبدالوهاب إن المشاجرة انتهت بحلق شعرها، وأوضحت: كنا في فندق شهير وكانت فضيحة، كنت زعلانة منه وقاعدة في الفندق عشان أبعد عنه، وأنا كنت قاعدة في فندق بالقاهرة، عشان أبعد عنه، قولتله يعني أنا شيرين عبد الوهاب ولسة في فندق وأنزل لمأذون وأتطلق، طيب متنزل تجيب مأذوناً وتطلقني، فضل يستفزني لحد ما مسكت شعري وحلقته بالمكنة".

وأضافت : "قالوا إن حسام كتف شيرين وحلق لها شعرها، فعملت مداخلة مع عمرو أديب وقلت في آخر المداخلة إني لسه بحبه عشان أرحمه من اللي هيشوفه من الناس، الناس فاكره إنه هو اللي حلق لي شعري، وهو فعلا حلق لي شعري لما وصلني إني أعمل كده".

شيرين تكشف حقيقة سرقة أموالها

وعن الأسئلة التي وصلتها على إنستقرام بشأن حصول حسام على أموالها، وكان السؤال كالتالي: "ممكن أسألك سؤال خاص لو حابة تجاوبي عليه هو حسام فعلا زي ما الناس بتقول أخد فلوسك؟

وكانت إجابة شيرين في ذلك الوقت: "بصراحة حق الله أن حسام عمره ما أخذ مني فلوس ولا ساستفاد مني ماديا بل بالعكس تماما أنا ما عرفتش أحوش فلوس ليا غير لما أتجوزت حسام عشان كان بعكس اللي بيتقال تماماً هو كان بيحافظ ليا على مالي ودي الصراحة عشان دي حاجة حتسأل عليها قدام ربنا ودي الحقيقة".

وكشفت شيرين تفاصيل هذه الواقعة، إن هذه الواقعة كانت بترتيب من حسام حبيب ورغبة منه.

وقالت شيرين عبد الوهاب: "والد حسام حبيب قال عني أنني أدمنت الأدوية، وإن كان هذا لم يحدث وطبيبي موجود، لو كنت أدمنتها أو زاد وزني، فدا من عيشته وحياتي معه، أنا كنت زي البدر ولما عاشرته بقيت شبه حسن أبو السعود".

شيرين تقاضي حسام حبيب

ووجهت الإعلامية لميس الحديدي سؤالا إلى شيرين عبد الوهاب هل إذا ما زالت تحب حسام حبيب فردت عليها الأخيرة: عضدته عقربة مش لاقيه حتة تنام فيها إنسان قلبه أسود وفاضي وبيغتاب كل الناس، يا لميس لو كنتي صاحبتي كان طلعك أنك بتحرضيني أني أسيبه.

ورداً على سؤال ماذا ستفعل شيرين في الفترة المقبلة: هروح أتجوز الفيل أبو زلومة أو القرد، وأنا مش عايزة اعرف حد اسمه حسام، وهاخد الإجراءات القانونية".

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار