شيري عادل ترد على منتقدي زواجها من طارق صبري

  • تاريخ النشر: الإثنين، 26 يونيو 2023
شيري عادل ترد على منتقدي زواجها من طارق صبري

ردت الفنانة شيري عادل على الانتقادات والتعليقات السلبية التي واجهتها عبر مواقع التواصل الاجتماعي بعد إعلانها خبر زواجها من الفنان طارق صبري العام الماضي

شيري عادل ترد على منتقدي زواجها

وأوضحت في تصريحات صحفية أنها لا تهتم بالانتقادات السلبية في المطلق خاصة أنها لم تكن متعلقة بعملها، قائلة: "لو لقيت حد بيقول تعليق حاجة هتفيدني، وانتقاد بنّاء له علاقة بشغلي وهيساعدني أطلع قدام، ممكن أخد بيه، لكن لو انتقاد سلبي في المطلق مش بهتم بيه".

وأشارت أن التهنئة التي حصلت عليها من البعض الآخر زادت فرحتها خاصة أنها لم تقم زفاف، معلقة: "مباركات الجمهور ليا على السوشيال ميديا والتفاعل اللي حصل وقت زواجي من طارق صبري، كانت أحلى حاجة حصلتلي، اعتبرت إن فرحتي جت من تعليقاتهم، إحنا معملناش احتفال أو فرح، فـفرحتي كملت بتعليقاتهم، وعمري ماهنسى ده؛ لأن تأثيره عليا كان حلو جدًا، لكن التعليقات السلبية مهتمتش بيها".

وحول تفاصيل زواجها من طارق صبري، أوضحت أن الأمر جاء فجأة: "في يوم بنتعشى مع بعض وقال لى: عايز أتجوزك، وبعد ما اتفقنا كل ما أقول لحد يقولنا مستعجلين ليه كدة؟".

طارق صبري يكشف تفاصيل زواجه من شيري عادل

 وفي لقاء سابق كشف طارق صبري تفاصيل قصة الحب الذي جمعت بينه وبين شيري عادل قائلاً: "بقينا فجأة في حياة بعض واتعودت على وجودها فى كل مكان حتى مكان عملي، وضغطت عليها عشان توافق، قالت لي أنا عايزة أعمل فرحي في الصيف قولت لها نتجوز وبعد كده نعمل الفرح".

 وحول عيوب كل منهما قالت شيري عادل: "ما عنديش مشكلة معاه باستثناء صوته عالي جدا والناس بتفتكرنا بنتخانق لما بيتكلم وأنا بعد الجواز اتغيرت للأحسن".

 وحول تفاصيل الزواج، علق طارق صبري مازحا: "كل حاجة عليا ومفيش حاجة على ذوقي بروح أدفع بس".

 جاء ذلك بعد أن فاجأ الثنائي الجمهور في أكتوبر الماضي بعقد قرانهما وسط حضور من الأهل والأصدقاء دون إقامة حفل زفاف للاحتفال.

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار