رامز جلال يتعرض لإصابة خطيرة خلال حلقة محمد فراج وبسنت شوقي

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 28 مارس 2023
رامز جلال يتعرض لإصابة خطيرة خلال حلقة محمد فراج وبسنت شوقي

حل الفنانان محمد فراج وبسنت شوفي ضيفا على برنامج رامز جلال الجديد "رامز نيفر إند"، في الحلقة السادسة على قناة mbc  مصر، والذي يعرض يومياً طوال شهر رمضان.

رامز جلال يسخر من فراج وبسنت شوقي

حيث قال رامز جلال خلال تقديمه لمحمد فرج وبسنت شوقي: "الوسط الفني على مر العصور مليء بقصص الحب، ومن أشهر القصص عمر الشريف وفاتن حمامة اللي علمونا الرومانسية، النهاردة معانا أحدث إصدارات الكابلز في الوسط الفني".

وأكمل تقديمه: "تشارلز وديانا اتجوزوا في يوم واحد ودول عملوا فرحهم على سنتين، هوب صحينا من النوم على صور وتريندات وصويت وزغاريط قلنا إيه يا جماعة اتجوزاو قالوا لا مجرد قراية فاتحة".

وأضاف: "4 شهور السوشيال ميديا اتقلبت، إيه يا جماعة قلنا اتجوزوا قالوا لا مجرد خطوبة، 3 شهور كمان وعزموا مصر كلها، قلنا الحمد لله أخيرا هنخلص كن وجع الدماغ ونحضر فرحهم قالوا لا دي مجرد حنة".

وختم حديثه: "لحد ما ربنا نتعهم بالسلامة وعملوا فرحهم على 3 أيام، يا جدعان ده شهريار معملهاش، رونالدو وجورجينا لا عملوا فرح ولا اتجوزوا أساسا.. معانا ومعاكم روميو وجوليت السوشيال ميديا عنتر وعبلة التيك توك قيس وليلى مواقع التواصل الاجتماعي".

رامز جلال يتعرض للدغ من الثعبان خلال المقلب

وخلال محاولة الفنان رامز جلال تخويف الضيوف محمد فراج وبسنت شوقي بالثعبان خلال المقلب، حيث تعرض رامز جلال للدغ من قبل الثعبان وهو ما افزع الضيوف، حيث قال رامز بأن الثعبان مسمم.

فعندما حاول رامز إمساك الثعبان من العلبة التي يتواجد بها، تعرض للدغ من الثعبان مما أفزع محمد فرج وبسنت شوقي، وكانت اللدغة كبيرة ليخرج الدم الكثير من يده أثناء الحلقة، ويحاول فريق العمل معالجة يد رامز.

رامز جلال يتعرض لإصابة خطيرة خلال حلقة محمد فراج وبسنت شوقي

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار