ممثلة شابة توثق واقعة تعرضها للتحرش

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 26 يناير 2022
ممثلة شابة توثق واقعة تعرضها للتحرش

كشفت الممثلة المصرية الشابة كارولين عزمي عن تعرضها لواقعة تحرش من قبل أحد الأشخاص أثناء قيادتها لسيارتها وقررت توثيقها وفضح المتحرش.

كارولين عزمي توثق واقعة تعرضها للتحرش

وعبر حسابها على موقع وتطبيق إنستقرام وثقت كارولين عزمي تعرضها للتحرش بنشر مقطع فيديو للواقعة وعلقت عليه "مساء الخير، أنا اللي يعرفني أو متابعني عارف إني شخص مالوش في المشاكل ولا عمري شاركت مشكلة تخصني سوشيال ميديا".

وتابعت كارولين عزمي "باختصار النهاردة كنت في عربيتي وجنبي عربية فيها واحد كسر عليا، كل اللي عملتوا إني بصتله وبصيت قدامي فلقيته بيكرر نفس الحركة تاني بإستظراف، روحت طلعت الموبايل وعملت نفسي بصور عشان أخوفه وأخليه يبطل يضايقني".

وأضافت "اتفاجأت وهو بيقولي بتصوريني يا بنت ... ساعتها اتخضيت وبدأت أصور بجد وإنتوا هتشوفوا في الفيديو الحركات اللي بإيده والشتايم، وبدأ يقولي تعالي ورايا والحقيقة إني مش عارفة أروح واره فين أو كان عايز يعمل إيه ولانى اتوترت وخوفت ساعتها مقدرش أصور ١٪؜ من اللي عمله الشخص ده".

واختتمت كارولين عزمي"أنا اتشمت واتهانت واتشمت بأهلى بأقذر الشتايم النهارده من حد معرفوش ولا عملتله حاجة ولا فتحت بوقي لمجرد إنه شخص مريض، أكيد الشخص ده أذى بنات كتير لأنه تقريبا متعود على الحركات دي ومتعود يخوفهم ومش همه حتى إنه يتصور ويتفضح، أنا عايزة حقي يرجعلي".

كارولين عزمي

كارولين عزمي هي واحدة من الوجوه الشابة التي خطفت الأنظار ببراعتها في التمثيل وجمالها على الشاشة، وقدمت مجموعة من الأعمال الفنية التي تنوعت ما بين أعمال سينمائية وأخرى درامية، فظهرت كارولين في مسلسلات الأب الروحي بجزأيه الأول والثاني، إلى جانب مجموعة من الأعمال الدرامية الأخرى.

من ناحية أخرى تنتظر كارولين عزمي عرض الجزء الثالث من مسلسل "أبو العروسة" من بطولة سيد رجب وسوسن بدر ووفاء صادق، نور محمود، هدير عبد الناصر.

الجزء الثالث من مسلسل "أبو العروسة" يكتبه ويخرجه هاني كمال، وشارك في بطولة الجزئين الأول والثاني سيد رجب، سوسن بدر، مدحت صالح، نرمين الفقي، رانيا فريد شوقي، خالد كمال، ميدو عادل، ولاء الشريف، محمود حجازي، أحمد صيام، صفاء الطوخي، محمد حاتم، أماني كمال، ديانا هشام، وكارولين عزمي، كوكي مجدى، نانسي صلاح، ندا عادل، وكتبهما هاني كمال، وإخراجهما كمال منصور.

ودارت أحداث الجزء الأول والثاني من المسلسل حول المشكلات داخل الأسرة المصرية بين الآباء والأبناء، نظرًا لاختلاف الأجيال والتطور الكبير الذى طرأ على المجتمع، ويركز المسلسل على الطبقة الوسطى والتحولات التى أصابتها، وشخصية الموظف المصري وكيف تغيرت فى الفترة الأخيرة.

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار