نقل هنا الزاهد للمستشفى في شهر العسل وما قاله أحمد فهمي عن السبب صادم!

  • تاريخ النشر: السبت، 21 سبتمبر 2019
نقل هنا الزاهد للمستشفى في شهر العسل وما قاله أحمد فهمي عن السبب صادم!
مقالات ذات صلة
أمير شاهين يسرد في رسالة صوتية كواليس خطوبته وهذا فارق السن مع خطيبته
أول تعليق من أمير شاهين بعد خطوبته ونجوم الفن يردون
صور تعرفكم على خطيبة أمير شاهين التي خطفت قلبه وهذا موعد حفل زفافهما

صدم الفنان أحمد فهمي كل متابعيه بصورة لزوجته الفنانة هنا الزاهد في المستشفى من شهر العسل، وعلق على اللقطة الحزينة بكلمات صريحة كشف فيها عن غيرة زملائه منه.


أحمد فهمي نشر صورة هنا الزاهد من المستشفى، وعلق عليها بكلمات كشف من خلالهم أن الحسد من قبل بعض زملائه، هو السبب وراء مرض زوجته، فقال: "عمة أنا مليش فى الحركات البيئة زى دي خالص، ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا انزل صور زي دي و بقالي شوية بهزر مع صحابي الزماكاوية ع الماتش، بس احنا برا مصر، أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة، ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدا".

وأضاف أحمد فهمي: "بجد في ناس مركزة قوي قوي قوي معانا لدرجة إن فى مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملا عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا، والغريب إن في بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية، بجد شكرا جدا لكل الناس اللي فرحنالنا من قلبها وربنا يديمكم نعمة، أما بجد اللي مركزين أرجوكم الحياة مش ناقصة، احنا فى شهر العسل وبايتين أهو فى المستشفى".


ولم يمر الكثير من الوقت، وحذف أحمد فهمي صورة هنا الزاهد من المستشفى من حسابه على انستقرام وتعليقه الذي أثار جدلاً، بينما نشرت زوجته رسالة تدعو الله فيها بشفائها.

يذكر أن أحمد فهمي وهنا الزاهد احتفلا بزفافهما يوم 11 سبتمبر، في حفل ضخم ضم الوسط الفني.